Andreu Martín

Blog del escritor Andreu Martín

Amb tots vosaltres, la Brisca

Fa molts anys, quan tot just començava a conduir, vaig tenir un accident de cotxe. Vaig caure daltabaix d’un pont en un revolt maleït que hi havia a la sortida de Tremp. Vaig proclamar aleshores amb contundència i fermesa que mai més tornaria a conduir. Dos mesos després, vaig anar a buscar el cotxe al taller i el vaig conduir fins a Barcelona.

Recordo un dia de Setmana Santa, sopant a Ca l’Estevet amb Jorge Martínez Reverte. Ell parlava de les meravelles d’un artefacte per escriure anomenat ordinador. Jo n’era escèptic. Fins i tot vaig proclamar amb contundència i fermesa que jo mai faria servir un ordinador.

Dos mesos després, ja tenia a casa aquell estimat Armstrad i ja mai he pogut prescindir de l’ordinador.

Recordeu vosaltres un dia, dos mesos enrere, en que vaig proclamar amb contundència i fermesa que mai més tornaria a tenir gos?

Bé, doncs…

És gossa i es diu Brisca.

Dos mesos. Exactament dos mesos. Quan em sentiu proclamar amb contundència i fermesa que mai més faré alguna cosa, em sembla que us podeu permetre exercir de profetes.

Una respuesta a “Amb tots vosaltres, la Brisca

  1. Kostas 15 enero 2011 en 19:52

    Em va passar amb el mòbil. En el meu cas va ser un motorolla que semblava el Zapatófono de Mortadelo. Ja fa quinze anys d’açó. Sempre ens quedarà el recurs de poder abaixar el cap quan ens ho recorden.
    Feliç any, de part del teu nebot que viu a Castelló.

Responder

